Re: Zasilacz

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 07:54:51 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "chandler" <niewaznee_at_o2.pl>
napisal mniej wiecej Thu, 13 Feb 2003 00:06:06 +0100 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>Zmienilem obudowe na chieftec i mam zasilacz 360 watow - ponoc dobry(?)
>Wczesniej mialem Rubikona i wszystko dobrze chodzilo, niedawno zlozylem
>kompa i juz mam za soba pierwszy reseto-zwis :(
>Jednym slowem ch...
>
>Czy 3.424V na AGP to OK? Wtedy mialem 3.28.
>Moze to cos szkodzi?
>(grafika Radek 9000LE Saphire)

Moc zasilacza powinna być dopasowana do obciążenia. Jak podepniesz
słaby zestaw do 360W to wszystkie napięcia mogą być sporo za wysokie.
Ale komp powinien to przełknąć.
Pierwszego kupionego Enermaxa 350W chciałem przetestować w pracy na
starym Celeronie 800 (płyta Gigabyte "all in one", 1HDD 1CD i nic
więcej) to napięcia były mniej więcej takie:
+12 = +13,6V
+5 = +5,8V
+3,3 = +3,8V

Więc szybciutko sprzęt wyłączyłem. Natomiast ten sam zasilacz na P4 z
Radeonem już daje napięcia prawie idealne.

Pozdrawiam

oVo