Re: Nietypowo: myszki - jakich używacie?

Autor: Smoq (smoq__at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 01:37:23 MET

Użytkownik "adam" <adam_at_adam.pl> napisał w wiadomości

> Tak, jakiś czas temu wąż mi w kieszeni zasyczał i sprawiłem sobie
trackballa
> A4 bo Logitech zaczął zawodzić po 3 latach wytężonej pracy.
> Zaraz potem lekko szwankujący Logitech wrócił do łask : ))))

Heh, jakies 4 lata temu kupilem najdrozszy wtedy model A4tech. Po pol roku
A4Tech nie nadawal sie do uzytku, zadne czysczenie nie pomagalo. Kupilem
najtanszego OEM-owego Logitecha, dziala do dzis, czyszcze bardzo
sporadycznie. Dziala bez podkladki, powiedzialbym, ze z podkladka jest
gorzej ;-)

Pozdrawiam

Smoq

Pozdrawiam