Re: Windows XP i uruchamianie

Autor: Dwukwiat (real.email_at_in.my.sig)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 01:16:24 MET

W tekście <b2dj8g$1mj$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, którego autorem jest "darekn"
<darekn_at_plusnet.pl>, przeczytałem:

> napisz jak ci poszło

Wszystkim panom, którzy proponowali rozwiązania mojego problemu, serdecznie
dziękuję. Natomiast sprawa leżała gdzie indziej: informacja o sterowniku
dyskietki była zapisana w MBR, udało mi się rzecz naprawić poprzez polecenie
"fixmbr", uruchamiane z konsoli odzyskiwania. Rozwiązanie to podsunął mi
Michał Kawecki, któremu jeszcze raz serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam.

--
Dwukwiat
dwukwiat(at)box43(dot)pl