Re: zewn. nagrywarka

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 22:43:07 MET

"Janusz Dunin" <idunin_at_interia.pl> wystukał:
> mam nowa cdrw/dvd w obudowie zewnetrznej podlaczanej poprzez USB 2,0;
> gdzie mam zmienic ustawienia aby PC uzywal ja; w tej chwili chce pracowac
ze
> starym napedem choc nowy widzi

A tak trochę jaśniej ;-)? Jeśli wykrywa nową nagrywarkę to wybierz ją w
preferencjach softu do wypalania jako domyślną i smaż płyty. BTW bawiłem się
przed chwilą taką nagrywarką i na USB 2.0 z małymi skokami bufora radzi
sobie nawet z x40, podłączona przez FireWire nieco tylko gorzej.
Pozdrawiam
Egghead