Re: Nietypowo: myszki - jakich używacie?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 00:12:16 MET

> :) 3 lata to wyczyn nawet jak na optyka

Pewnie, że tak !
Też się dziwię, ale to są fakty.
Zwykła OEMowska myszka, jeszcze bez scrolla
(wtedy jeszcze nie były tak popularne scrolle)...
W domu od 8 miesięcy mam "cordless" oczywiście tej samej firmy i zmieniam w
niej tylko bateryjki.
Logitech'ki są najlepsze i niezawodne.
Wiem, bo się o tym przekonałam wyrzucając
już kilka myszek po baaardzo krótkim czasie
używaniah - w tym dwie A4TECH - nie polecam tej firmy.

Pozdrawiam !
d_r