Re: p³yta ecs k7s6a i dysk Seagate baracuda 5 oraz bios 1.0f

Autor: Alkos (almaren_at_tlen.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 23:13:19 MET

U¿ytkownik "jackalek" <jackalek_at_zjadacz.spamu.div.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> mam problem z t± p³ytka i tym dyskiem :)
> w win98 zaraz po instlacji pojawia mi siê problem z kontrolerem
> dysków, tam gdzie jest podpiêta ta baracuda, winda pisze ze pierwszy
> kontroler nie dzia³a prawid³owo, bo nie ma wszystkich sterwników etc.
> Instalcja sterów z p³yty do³±czonej do p³yty nie daje zadnych
> rezultatów.
> jesli zapne ta¶me z dyskiem na grugi kontroler a cd przel±cze na
> pierwszy to wykrzyjnik pojawia siê przy drugim kontrolerze.
> bios musia³em upgredowac do wersji 1.0f bo 1.0d nie wykrywa poprawnie
> [...]

ja z drugiej strony mia³em masê problemów z baracudami 4 na tej p³ycie: trzy
dyski po kolei (w tym 2 ostatnie prosto z serwisu :) w ci±gu tygodnia ³apa³y
po pó³ mega badów logicznych, a jeden nawet fizycznych. W tym momencie mam
samsunga i wszystko ¶miga ju¿ miesi±c. problemów z zasobami p³yty g³ównej
równie¿ do¶wiadczy³em, tyle ¿e pojawi³y siê i znik³y po 2 reinstalacjach
windy. Ju¿ tak nie zachwalam ecsa...