Re: co się stało z cartridżem?

Autor: DW (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 23:02:28 MET

> Takie są drukarki Lexmark, ja mam Z11 i musiałbym już 3 pojemnik kupić -
> lepiej zmienię drukarkę. Chce ktoś kupić ???

Haha.. a ktos tu wczesniej wypisaywal ze Epsony sa do kitu... Ja mam za
21pln 2 x 20ml tuszu w napelniaczach , kazdy z 20ml starcza na 3
napelnienia (po ok. 150str.) i napelniam nonstop ten sam kartridz oryg.
,kt. dostalem w zestawie z drukarka od roku !!! A drukarka kosztowala
tylko 260pln.. C40UX.. Tylko ze troszke za glosna i moze nie najszybsza.. Za
to drukuje bdb i baaaardzo tanio. Kolorowy rowniez napelniam , troszke
drozej bo chyba za 40 pln 3 napelnienia (no ale 3 kolory ). Nie raz trzeba
wydrukowac cokolwiek zeby nie zatkaly sie dysze.. ale da sie wyczyscic bez
problemu...
Co ciekawe - mozna napelniac nie wyjmujac kartridza z drukarki i pozniej
nawet odpowietrzac nie trzeba...
Polecam Epsona , chociaz teraz w C42 wprowadzili chipy ,ale sa zamienniki
tez tanie i jakosc - zero strat !!!