Grafika ~500 pln

Autor: Rafal 'Raf256' Maj (rafal_at_raf256.com)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 22:47:35 MET

[Pytanie posyłam na kilka grup, ale bez cross-post]

Witam,
chciałem zapytać, jaką kartę graficzną byście polecili, w cenie do ~400
pln, a jaką w cenie do ~600.
Najważniejsze to (w kolejności)
- Stabilna praca i kompatybilność (DX,OGL,stare gry - Vesa) pod
WinXP/2000/98
- brak lub łatwość w usunięciu problemu z odświerzaniem 60Hz w grach (OGL
  głównie)
- bardzo dobry obraz (głownie w 1024, 1152, oraz 1280*1024)
- wydajność (głównie gry jednak)
- działanie wydajne pod Linuxem
- działanie w miare normalne pod czystym DOSem, oraz pod innymi
starymi/egzotycznymi systemami (typu QNX)

Aha i dodatkowo :

Wydajność JEST b. ważna, ale jednak kompatybilność jest troszkę ważniejsza.

super obraz, ale słaba wydajnośc/kompatyliność - tego nie chcę (AFAIR to
 cecha niektórych Radeonów, przynajmniej tak było jakiś czas temu)

może być dobry obraz(a nie super)ale żeby wyglądała łądnie nawet na 19"/21"

PS. proszę o dokładne nazwy modeli (+producent polecany, to częśto ma
znaczenie dla jakości obrazu), gydby ktoś znał +/- cenę lub miał link do
strony o danym produkcie to by było super :)

--
Rafał 'Raf256' Maj   http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email