Re: Potrzebny komputer

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 21:58:26 MET

> No jasne, bo do najlepszej nauki dziecko potrzebuje Pentium 4-3GHz z 1024 MB
> RAM i co najmniej 100 GB HDD.

W naszej rzeczywistosci, moj drogi entuzjasto Rozumu, komputery zuzywa
sie praktycznie do konca. Za free to mozna dostac 386 z herculesem
bursztynowym...

Moze zanim zaczniemy sie klocic - wyjasnijmy sobie co dla nas oznacza
pojecie "nauka". Dla mnie nauka obslugi kompa, na dzis, to umiejetnosc
obslugi Windowsa i poslugiwania sie googlem ;)

Ta grupa pelna jest ludzi, ktorzy tych dwoch rzeczy nie potrafia i to
w gruncie rzeczy jest zrodlem ich flustracji :P

januszek