Re: pc speaker widziany jako karta muzyczna - da sie?

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (daniel_at_samael.k.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 18:24:08 MET

Dr Andrew wrote:
> mam pytanie: czy da sie jakos tak ustawic by systemowy
> glosniczek byl widoczny jako karta muyczna (programowo)
> oczywiscie nie zamierzam na takim czyms sluchac mp3
> czy cos - chodzi tylko o to by komputer przy tej pomocy
> wydawal dzwieki prostych komunikatow (typu wiadomosc
> przychodzaca w gg) na kompie ktory karty muzycznej nie
> ma i nie bedzie mial (w pracy :( )
>
> z gory dzieki za podpowiedzi jak sobie z tym poradzic

Mialem kiedys drivera do PC Speakera (speaker.drv - odtwarzal wave'y)),
ale pod Win3.11. Czy pod windowsa 9x/2k/XP jest cos takiego, to nie
wiem, ale poszukaj.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik    ::   "Life can be for living         ::
:       daniel_at_samael.k.pl       ::    Just try and never give in!"    :