Re: Seagate Barakuda iv/v

Autor: Nedd LUDD (nedd_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 17:01:58 MET

> . Dyski są z podobnych okresów. Pozatym Baracudda
Jeśli

A czym przełączyć IBM 40 Gb 7200Rpm w silent mode |??
Mozecie pomóc jakims linkiem albo choćby nazwą??

> Czyli wychodzi na jedno. No, a jak zobaczysz awaryjnosc, to Barracuda
> IV jest o niebo lepsza od sypiacych sie IBMow.

To jak zawsze subiektywna opinia. Zalezy od serii- kazdy producent-w tym
IBM ma serie które się sypią. Ja kupuje IBM odkad pamietam- to już 7 dysk
który mam i padł tylko jeden z mojej winy. Do tego IBM poleciłem znajomym,
jak składam kompy tez najcześciej je instaluje. Nie słyszałem od nikogo
narzekania- nikomu też nie padł. Kolejna subiektywna opinia. ;-)

pozdrawiam
Nedd