Re: nie kupuj

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 16:40:21 MET

| spoko rozumiem ze mam rozebrac cdroma na gwarancji i sobie w nim odkurzyc.
| jasne tylko co wtedy z moja gwarancja? jakos nie slychac zeby inne cdromy
| sie az tak "kurzyly"

jezeli sadzisz ze zabrudzila sie soczewka mozesz uzyc plyty czyszczacej,
warto tez czasem sprzatnac pokoj - naped ma okreslone warunki pracy, warto
jeszcze czesto odkurzac wnetrze kompa, a jezeli naped juz masz 'zabrudzony'
oddaj go do czyszczenia do zakladu gdzie nie przerwie ci to gwarancji, w
samochodach tez trzeba przeprowadzac przeglad...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\