Re: Glosno chodzi!!

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 16:10:11 MET

Wczoraj wyciszylem sobie maksymalnie komputer. oto co zrobilem:
1. zmiana wentylatora na radiatorze na wolnoobrotowy 80x80 (np. ze starego
zasilacza) i puscilem go na 7V
2. wykrecilem wiatrak z grafiki i zamocowalem zamiast niego drugi wiatrak
80x80 puszczony na 5V.
3. wykrecilem wiatrak na chipsecie (calkowicie), zdialem radiator,
posmarowalem chpiset pasta srebrna i zalozylem spowrotem radiator.
4. Bylem zmuszony kupic nowy zasilacz bo stary (codegen) poszedl z dymem,
wiec kupilem taki ze zmiennymi obrotami. sa 2 predkosci wiatraka. gdy
wiatrak w zasilaczu sie wolniej ograca, prawie go nie slychac. (FEEL 300W za
70zl) wiem ze to nie najlepszy zasilacz ale nie stac mnie bylo na lepszy.
Temperatury troche wysokie:
CPU: 55-60
Chipset: 43-46
Grafa: 40-45