Re: Plyta glowna

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 15:10:23 MET

Użytkownik "YliD" <dortrans_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Prosze powiedzcie mi, jakie plyty glowne sa w tej chwili najbardziej
> przyszlosciowe pod Athlona 2000 (w przyszłości może Barton). Prosze
podajcie
> wasze typy do 800zł.
> Ze zintegrowanych rzeczy to chciałbym jedynie sieciówkę (oczywiście
> niekoniecznie). Komputer bedzie do domowych zastosowan (gry +DiVX +
office).
> Grafike chce agp8x, DDR jak najszybsze (ale bez przesady), moze S-ATA.
>
> Z góry dziekuje ekpertom.
>
> YliD
moze poczekaj na nowe AMD 64, nie wiadomo czy jakas obecna plyta bedzie to w
stanie to obsluzyc. jak kupisz cos za duze peniadze to za rok moze sie
okazac ze tak jak kiedys z socket super 7 ludzi zaostali na lodzie. na sieci
duzo pisze sie o tym, za AMD musi cos zrobic (K8) aby nie tylko doganiac
Intela, ale go wyprzedzic. Kup sobie normalne kt400 lub 333 (gigabyte, asus,
msi, soltek).

MaPia