Re: szare poziome paski na monitorze

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 13:00:52 MET

> mam problem z obrazem na monitorze CTX 711F z kineskopem Sony. Rzecz w
tym
> ze pojawily sie szare poziome paski roznej wysokosci na calej dlugosci
> ekranu wszedzie tam gdzie jest jakis element graficzny czy tekst. Nie wiem
> co jest zepsute: monitor, czy karta graficzna.
> Nie winie za to sterownikow bo na dwoch roznych systemach jest to samo.
> prosze o rade i z gory dziekuje

Mam nadzieje, ze nie masz na mysli tych standardowych do stabilizacji obrazu
??? Bo we wszystkich kineskopach z maska szczelinowa to normalne, ze na
jasnym tle widac 2 (dla 17") szare poziome pasy.

Jezeli to co innego to trzeba poprostu podlaczyc monitor do innego kompa i
sprawdzic czy tam nie ma tych pasow.