Re: HP 845C

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 11:45:14 MET

ATZ Rzeszow wrote:

> Mam problem z zainstalowaniem drukarki HP 845c USB, system win98,
> po podlaczeniu do portu usb komp jej nie wykrywa, a w czasie instalacji nie
> ma mozliwosci wybrania portu.
> Nie jest to wina portu, poniewaz scaner instaluje sie i dziala poprawnie.

Kilka tych drukarek przecwiczyle... faktycznie bardzo dziwnie sie zachowuja..
Nie ma reguly jak je instalowac.
Zakladam, ze chcesz instalowac ja na laczu USB. czasem najpierw trzeba poprzez
"dodaj" zainstalowac najpierw
recznie stery, a pozniej odpalic plyte, a czasami trzeba do skutku wyciagac i
wkladac wtyczke usb w drukarce..
az wykryje drukarke i zainstaluje ja system sam. Czasem wykryje rozpoczyna
instalacje.. i na plycie z driverami
...nie znajduje informacji o sprzecie (chociaz pliki .inf oczywiscie sa). nie
wiem od czego to zalezy. W sumie cwiczylem ok. 10 egzemplarzy.. kazdy w innym
czasie i z innnymi problemami...

--
Z pozdrowieniami
   Marian Guc GG:812853