Re: iiyama - monitory

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 11:09:00 MET

Użytkownik "Turms" <adam007_at_nospam@box43.pl> napisał w wiadomości
> "Grisza" <griszas_at_box43.pl.NO.SPAM> wrote in message
> perforowana
>
> a jak Twoim zdaniem prezentuja sie te monitorki na tle tych opartych o
> kineskopy Diamotron? chodzi mi głównie o ostrosc i geometrie.

Monitory o ktorych mowie nie maja plaskich ekranow, byly one zakupione okolo
1,5 roku temu. Jedno jest pewne: obraz jest zdecydowanie lepszy niz na moim
"firmowym" NEC'u (tez nie plaskim i kupionym w podobnym okresie)
Ostrosc tych iiyam jest bez zarzutu, a co do geometrii - nie wiem, bo
szczerze mowiac nie interesowalo mnie to (tak "na oko" to geometria jest ok)

Pozdro
Grisza