Re: [news] 3DMark 2003 już jest

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 10:49:46 MET

Sander claimed:
> Raczej nie zaśniesz, jak zobaczysz wynik :D

Ja się nie mogę doczekać tych wybuchów frustracji i obserwowania ku komu
zwróci się agresja :)

Pierwsze reakcje są takie jakby ten 3DMark komuś lakier w Porshe porysował,
cena butelki wódki wzrosła 15 razy lub ktoś się nagle stał impotentem ;))))

Disklejmer: Moja karta jeśli wogóle odpali tego nowego testa, to dostanie
100pkt, więc mało mnie obchodzi ten wyścig. Może gdybym miał lepszą to
też bym płakał :)

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @2000+, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@150/170)