Re: Potrzebny komputer

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 10:43:37 MET

januszek claimed:
> A wiesz, ze taki komputer ktory "komus zbywa" to nadaje sie do nauki
> podstaw zbierania zlomu tylko? I wydaje mi sie, ze proby uczenia
> dziecka obslugi takiego zlomu komputerowego moga odniesc skutek
> odrotny - ot np moze sie ono na cale zycie do komputerow bardzo
> zniechecic...

Tak ? A jeśli komuś zbywa i486 ? To co ? Zawsze można postawić win 3.11 lub
linuksa. Przynajmniej dzieciak będzie miał za sobą kurs obsługi myszy,
klawiatury, edytora tekstu, systemu okienek i sapera. Uważasz, że to mało ??

Kolega na 486 postawił windows i office xp. Chodzi jak krew z nosa *ale
chodzi*. Daj więc spokój z tym 'złomem', bo wpadasz w marketingową pułapkę
producentów sprzętu i oprogramowania.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @2000+, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@150/170)