Corel9 - problem z kolumnami

Autor: Aston (quad21_at_op.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 09:14:57 MET

Mam problem z tworzeniem kolumn w Corelu. Po utworzeniu ramki tekstu
akapitowego i ustaleniu w nim dwóch kolumn wpisuję tekst. Ponieważ się nie
mieści w jednej kolumnie automatycznie przelazany jest do drugiej kolumny.
Po jej wypełnieniu stwierdzam że jeszcze mam za mało miejsca i wydłużam
kolumny. Tekst wraca do pierwszej po czym pojawia się komunikat: Program
wykonał nieprawidłową operację....... i zamyka program. Gdzie może tkwić
błąd? Czy w ustawieniach? Czy ja robię coś nie tak?

ASTON
"The Way Out"