Re: drugi dysk w szufladzie - jak ustawic zworki ???

Autor: SzerszeN (szerszen_at_sm.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 06:32:29 MET

Użytkownik "SerX" <sergy_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> a wiec mam tak: na primary 1dysk ustawiony na master i na secondary dvd
> ustawiony na master i chcialbym zamonotowac szuflade, do ktorej bede
wkladal
> 2dysk z systemem win98 (ustawiony na select cable - tak pracuje na innym
> pc), ale chcialbym zeby system odpalal sie z 1dysku, dodam jeszcze, ze
1dysk
> to ata100 i 2dysk tez wiec chcialbym go podlaczyc do kanalu primary.

nie bardzo wiem o co ci chodzi z tym kanalem primary?
urzadzenia ustawiasz albo jako pierwsze na danym slocie primary/master, albo
jako drugie secondary/slave a jesli masz kontroler raidowy to powinienes
miec dwa sloty na ata100 i dwa na 66/33, wystarczy ze kieszen podepniesz pod
ten drugi slot ata100 i dysk bedzie mogl byc ustawiony jak bedzie chcial bo
bedzie jedyny ,a tym slocie i bedzie mogl zajac dowolne miejsce