Re: ECS K7S5A

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 23:06:01 MET

> Dobrze powiedziane...
> Ja też mam tą płytę i jestem całkowicie zadowolony z dźwięku.
> Ta opinia, że karty dźwiękowe zintegrowane z płyta głowną sa do kitu
> to jeden wielki MIT

Akurat pozwolę się z tym niezgodzić. Kiedy podłączę wbudowaną w mego
ECS-a kartę muzyczną pod wzmacniacz i podkręcę dźwięk słyszę wyraźnie w
kolumnach szum i nieregularne trzaski (jakby bzyczenie na wysokiej
częstotliwości, trochę wyższej niż pszczoła).
A dodatkowow na mojej płycie nie działa wejście CD-ROM. Po prostu
jakkolwiek bym tego nie podłączał, dźwięku z CD-Audio nie ma. Na
szczęście mam Aureal Vortex 2 i SB 5.1, więc mnie to nie rusza :-)

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >