Problemy - Toshiba 1800-712

Autor: Piotrek (owp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:57:02 MET

Cześć!
Nie wiem, czy to właściwa grupa, ale zaryzykuję i podzielę się z Wami moimi
problemami/pytaniami. Może ktoś będzie umiał pomóc.
Chodzi mianowicie o notebooka Toshiba z systemem XP Home.
1. Czy to normalne, że na starcie jest zajęte ponad 100 MB pamięci (przed
uruchomieniem programów z autostartu) ?
2. Notebook jest wyposażony w procesor Celeron 1100 MHz, a działa wolniej,
niż stacjonarny Duron 800 (pamięć - oba po 256), no to jeszcze rozumiem -
przenośne są chyba ogólnie mniej wydajne, ale żeby działał wolniej niż
stary P200 MMX z Win95 ???!! (wprawdzie w nielicznych przypadkach - SkiJump
i, o dziwo, OE przy szybkim przeglądaniu wiadomości - tzn. czeka 1 sek.
zanim pokaże wiadomość). Można oglądać filmy, ale po wyrzuceniu z pamięci
wszystkiego co się da.
3. Czy to normalne, że wiatrak chodzi prawie bez przerwy ? Mam porównanie z
notebookiem Dell (i to z procesorem 2 GHz - więc chyba bardziej grzejącym
się ?) i wiatrak tam chodzi rzadko. Dell ma Win2000, jeśli ma to jakieś
znaczenie. Fakt, że jest używany prawie wyłącznie do pracy z tekstem
(edytor, arkusz kalkulacyjny itp.), ale Toshiba nawet w 'bezruchu' potrafi
międlić, a jest to denerwujące - hałaśliwe.
4. O to już pytałem, ale może powtórzę: czy to możliwe, że nie można
regulować jasności ekranu ??
5. Jak mogę sprawdzić, czy z kompem wszystko gra ? Są jakieś testy
porównawcze ?
6. Czy jest jakieś wsparcie ze strony Toshiby (polskojęzyczne) ? Na
www.toshiba.pl nie...
Acha! do pkt. 2. - system XP otwiera się tak szybko jak na stacjonarnym
Duronie 800 i nawet szybciej niż na Dellu (2GHz) ale ten jest z Win2000.

Dzięki za cierpliwość.
Pozdrawiam
Piotrek