Re: ASUS A7N8X DeLuxe i DFI AD77 Infinity

Autor: IVO (ivo7_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:28:27 MET

Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Zalezy mi na:
> 1. stabilnosci
> 2. wsparciu producenta

Hej

Nie wypowiem się na temat DFI, bo jej nie znam. Miałem MSI na kt400, było
różnie, wymieniłem na takiego Asusa i teraz nie wiem co to są problemy.
Nie napiszę "ASUS RULEZ" , nie bawi mnie to. Miałem wcześniej Aopen,
Gigabyte, Abita, MSI i z każdą były mniejsze lub większe hece, z Asusem
takich brak.
Jeśli siedem stówek to nie problem to bierz ją.

P.S. Jeśli ją kupisz od razu bios i drivery z asus.com, podstawa.

IVO