Re: od czego zalezy ?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 21:23:30 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu d_r naskrobał(-a):

> Od czego zależy jakość obrazu odtwarzanego
> filmu w formacie DIVX ?
> - czy wyłącznie od karty graficznej ?
> - czy w większości od karty graficznej ?
> - czy może od zainstalowanego codec'a ?

Przede wszystkim od ustawień kodeka. Nowe Radeony mają jakąś funkcję
poprawiającą jakość divx-ów, ale niezabardzo wiem jak to działa i co to
wogóle jest. Ogólnie jeżeli w DivX 5 albo ffdshow ustawisz postprocessing
na max to jakość jest całkiem przyzwoita. Jeżeli natomiast przez jakość
rozumiesz płynność odtwarzania to wyłącznie od procesora.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288