Re: NIESZCESNY PECET

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 21:09:03 MET

Użytkownik "G R Z E G O R Z" <greg_at_a-comp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Stalem sie posiadaczam pewnego kompa o nastepującej konfiguracji: PG
MERCURY
> KT266, procesor AMD DURON, GFORCE2 MX400, ORAZ SB LICE 5.1 OCZYWIŚCIE
TAKŻE
> NAPĘDY CD I FDD. Problem polega na tym, że od czasu do czasu zawieszają mi
> sie filmy oraz gry. Biosu do tej płyty niema a wiec nie można już nic
> upgardować. Ciekawe jest to ze po wyjęciu LIVE SB 5.1, komp chodzi. CO wy
na
> to ????? POMOCY

fajna karta - co Wy na to SB LICE 5.1 - nowa działająca wersja SBLive!
(wiem, wiem przeklawiszenie) A jeśli chodzi o pytanie to jest to wina
właśnie
karty SB LICE 5.1 - ja ze swoją walczę już od roku i nie wiem od czego
zależą te zwisy. Czasem mi chodzi bez zarzutu, a potem bez większej
przyczyny
wiesza wszystko co może. Gdzieś słyszałem, że to wina połączenia karty z
chipsetem VIA na płycie. Ale sam z ciekawością czekam - może ktoś
zna pewną odpowiedź, czemu te SB LICE'y 5.1 wieszają kompy ????

Pozdrawiam