Re: Jakie plyty maja dimy??:)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 20:45:54 MET

Hawlik wrote:

> Mam takie pytanko. Ktore modele oparte na KT266A maja sloty zarowno
> na dimy jak i na DDR-y?????

:)

DIMM (Dual Inline Memory Module) to rodzaj obudowy pamieci i sa to pamieci
zarowno SDR SDRAM i DDR SDRAM. Wiec odpowiedz na tam zadne pytane powinna
brzmiec, ze wszytskie poczawszy od AFAIR chipsetu TX wylaczywszy te na
i850x :P Ale zapewne chodzi Ci o plyte socketA obslugujaca pamieci SDR
SDRAM i DDR SDRAM. Czy mam racje? Wtedy pozostaje Ci tylko Shuttle ak32A i
ASrock na kt266a.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"