Re: MAG 786pf

Autor: Qwerty (qwerty_at_BLOKADAANTYSPAMOWA.gwiazdy.net.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 18:43:58 MET

[ Ktoś przedstawiający się jako Michal Ziolkowski napisał: ]

>PS. Poza tym to jeszcze w gornym i dolnym prawym roku "rozwarstwiaja" sie
>kolory i pogrobione fonty robia sobie cienie na okolo (ciezko opisac... cos
>co normalnie mozna moir'em wyregulowac, a tego juz sie nie da).

Oj trzeba było wypróbować w sklepie, ale jeśli już...
MAG Innovision to nie taki low-end. Interesowałem sie nim i nawet dotarłem do
specyfikacji odchyłek w geometrii, które upoważniają do wymiany sprzętu na
nowy. Trochę mnie zdziwiło, że dla górnej (i dla dolnej chyba też) krawędzi
wynosił o to o ile pamiętam 1.5mmm (jeśli nawet nie 2mm).Poproś o taką
specyfikację i zmierz ile to wychodzi u ciebie.
Nie pamiętam natomiast, czy w jakiś sposób określano takie kryteria wymiany dla
rozbieżności kolorów.

--
Pozdrowienia, Qwerty
qwerty_at_gwiazdy.net.pl<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>GG#182362