Program odczytujący sesje na CD [sorry jeśli NTG]

Autor: TomiU. (dtpUSUNTO_at_fabrykareklamy.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 18:04:36 MET

Jeśli NTG, bardzo przepraszam i proszę o odesłanie na właściwą grupę.

Mój problem kształtuje się następująco:
w Nero na CD-R zapisałem drugą sesję usuwając pliki z poprzedniej.
Mgliście pamiętam, że jest program, który pokaże mi pliki z tej pierwszej sesji
(jak się okazało bardzo mi na nich zależy :).
Pytanie:
Jak nazywa się ten program?

Z góry dzięki za "Re".

Pozdrawiam.

--
"Lubię pracę. Fascynuje mnie. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami."
                                                                         Jerome K. Jerome