Re: ASUS A7N8X DeLuxe i DFI AD77 Infinity

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Tue 11 Feb 2003 - 18:09:52 MET

>Zastanawiam sie nad kupnem nowego komputera i juz mialem kupic tego ASUSa,
>gdy zobaczylem DFI.
>Zalezy mi na:
>1. stabilnosci
>2. wsparciu producenta
>
>Plyta bedzie uzywana m.in. do obrobki i montazu wideo.

Mam ten sam problem co ty ale coraz bardziej sklaniam sie do DFI.
AD77 to bardzo udana konstrukcja DFI, wyposazona w wiekszosc bajerow i
okolo 250 zl tansza od ASUSA, ktora to kase mozesz wydac na lepsza
grafike, wiecej pamieci itp. Po drugie zeby wykorzystac przewage
chipsetu nforce (przewaga widoczna jest tylko przy niektorych
zastosowaniach wymagajacych duzej przsepustowosci pamieci) musisz miec
zapelnione 2 banki pamieci co dodatkowow podnosi cene.

A wiec podsumowujac :
Jesli masz DUZO pieniedzy i nie musisz oszczedzac ASUS bedzie swietnym
wyborem, plyta jest wypasiona ze wszytskimi bajerami i super
wydajnoscia.
Jesli jednak musisz rozsadniej gospodarowac pieniazkami to DFI w
niczym nie ustepuje Asusuwi. Ma tylko mniej bajerow i nie ma 128
bitowego kontrolera pmieci. Plyta ta takze wspolpracuje z FSB 333Mhz.

Dobrego wyboru,
Tomasz L.