WC, glony itp

Autor: CJ Bitrate (nilbul_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 17:23:02 MET

Witam.
Jaki preparat zastosowac do wody ktora chlodzi moj
komputer?
To ze jest preparat antyglonowy to wiem ;)
ale sa jeszcze inne preparaty ktore warto zastosowac?

Cos takiego znalazlem na www.cpc.pl :
SIM 28 to najnowszy srodek sluzacy do konserwacji zamknietych
ukladów chlodzenia. Posiada znakomite wlasnosci antybiologiczne
(glony, grzyby, bakterie). Jest bardzo dobrym inhibitorem
utleniania miedzi i stali.

Ale moze cos takiego mozna kupic w normalnym sklepie?
Nie bede specjalnie czekal na przesylke o wartosci 5 zl ;)

Dzieki za komentarze ;)

--
bitrate