Re: Radeon 9000 i taktowanie

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:36:15 MET

Tomek G. wrote:

> Bawiłem się trochę Radeonatorem ale po przetaktowaniu choćby o 5 MHz
> od razu natępuje reset kompa. Jakby karta miała blokadę
> przetaktowania. Może to wina Radeonatora. Proszę o pomoc. Karta to
> Radeon 9000 HIS Excalibur

Z tego co słyszałem to Radeony 9000 mają blokadę. U siebie nie
zauważyłem takich objawów (też mam HISa, ale PRO), ale wyniki po
podkręceniu są i tak praktycznie takie same więc nie widzę sensu tego
robić (być może jest właśnie blokada). Spróbuj Rage3DTweak (www.rage3d.com).

--
Raf
raist_at_poczta.fm