Re: Dwa pytania

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:41:35 MET

> Dzięki, faktycznie z informacji na stronie producenta wynika, że
"wytrzyma"
> najwyżej 1200 Mhz. To trochę rozczarowuje, nie wiem czy warto się wysilać
> wymieniać procesor. Zresztą kto akrat sprzedaje Athlona 1200?
> A co do spięcia dysków na jednej taśmie, to - podobnie jak Jozefa -
zapytam
> Cię: czy nagrywarka i CD-ROM moga byc na jednym kanale? Podobno wiele z
nich
> akceptuje tylko podłączenie "master". I czy będzie można wóczas przegrywać
> płyty "in flow"?
> [...]
Musisz to po prostu sprawdzić. U mnie nie ma znaczenia czy nagrywarka jest
jako
master, czy jako slave. Oczywiście chyba bezpieczniej jest ją dać na master.
A jeśli chodzi o drugie pytanie to faktycznie takie rozwiązanie uniemożliwia
kopiowanie "w locie".
Na przyszłość - na temat nagrywarek szukaj informacji na www.cdrinfo.pl
Jest tam sporo ciekawych rzeczy (są opisane np. rozwiązania połączeń
dysków, CD itd. wraz z plusami i minusami różnych rozwiązań).
Pozdrawiam