Odp: Poszukuję instrukcji drukarki Epson.

Autor: Andrzej.K (ondras_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:10:49 MET

Zwykle każda drukarka powinna wydrukować swoje ustawienia po włączeniu
włącznika zasilania razem z jakims innym np. FONT .Po wydrukowaniu ustawień
swiczów można już sobie samemu pozmieniać co się chce.Pozdrawiam
Użytkownik mk <lolot_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2ab27$loo$1_at_atlantis.news.tpi.pl...