mam problem chyba wirus

Autor: raveck (raveck_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:01:39 MET

Witam!

Wiec dzieje sie tak. Mam zainstalowany norton antivirus. Przy otwieraniu
stron z mojego hdd, tych ktore zostaly stworzone przed przeinstalowaniem
win2k. Wyswietla mi sie komunikat o wykryciu wirusa: "VBS.Haptime.A_at_mm", w
pliku help.hta ktorego nie mozna naprawic, nie mozna tez go usunac z dysku.
Nawet gdy wrzucilem taka strone na siec okazuje sie ze i tamte tez tak jakby
sa zarazone. Wypisuje tez ze jest konflikt w ActiveX... Co mam zrobic? Czym
to jest spowodowane?

Natomiast te pliki htm ktore teraz tworze nie sa jakby 'zarazone'.
Pracuje na win2k.

pozdrawiam - raveck