Re: obudowa Chieftec + HDD 7200 = Grrrrr...

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:45:42 MET

W artykule oVo napisal(a):

> nadmiernych wibracji, a wypominano różne drobiazgi jak np. turbulencje
> powietrza na maskownicy w bocznych drzwiach.

Ja takich turbulencji nie doświadczyłem, ale faktycznie wentylator
puszczony na 12v jest trochę zbyt głośny (głośniejszy od Zalmana).
Zmniejszyłem napięcie do 5v i jeest OK.

> No i dowiedziałem się że obudowy Antec to poza plastikowym przodem w
> całości Chieftec, nawet na elementach jest wytłoczone "Chieftec" :o/

Widziałem jedynie zdjęcia Anteca i wydaje mi się że przód obudowy jest
zrobiony z brzydszego plastiku niż w Chieftecu. Niestety w Polsce chyba
na razie Anteca BigTower nie ma gdzie kupić, a szkoda. Dodatkowy filtr
na wentylatory z przodu przydałby sie w tej klasie obudowy.

> I jeszcze dwie porady: koniecznie filc albo guma pod nogi obudowy :o)
Bo ja wiem? Moja buda się nie trzęsie - 18kilo żywej wagi robi swoje :)

> a napędy 5,25" montować na samej górze. Też jest ciszej i mniej się
> trzęsie.

Moja obudowa musi stać na biurku, więc to jest raczej awykonalne, gdyż
aby wyjąć CD z napędu, musiałbym wspinać się po drabinie :))