Błąd drukarki na LPT

Autor: Andrzej.K (ondras_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:01:00 MET

Bardzo proszę o pomoc.Podczas instalacji źle skonfigurowanej drukarki(była
ustawiona na wejście serial - ale drukarka jest dobra,działa na innym
kompie) coś zacięło się w komputerze i teraz nie chce wysyłać danych do
portu LPT.Przy próbie drukowania wypisuje komunikat,że" podczas zapisywania
do portu LPT wystąpił błąd drukarki.Sprawdź w ustawieniach,czy drukarka
używa właściwego portu."Coś jest nie tak.Posprawdzałem
wszystko,wyinstalowałem potr,zainstalowałem od nowa,pwtórnie instalowałem
drukarkę,zaistalowałem drugą kartę z portem LPT2,przeprowadziłem
reinstalację systemu (win98se) i nic nie pomogło.Problem dotyczy
jednocześnie dwu drukarek-igłowej i atrament.Da sie drukować z innego kompa
przez połączenie bezpośrednie.Może ktoś wie jak to można naprawić,może
wrejestrze lub w jakimś pliku?Bardzo proszę o pomoc,chętnie na adres
ondras_at_alpha.net.pl