brak CDROMu pod XP

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:18:34 MET

Mam CDROM LGx32, na kompie mam 2 systemy tzn. XP i ME. Problem w tym ze
nagle CDROM przestal dzialas pod XP - jest wykrywany przez managera ale we
wlasciwosciach jest napisane ze "system nie moze uruchomic danego
urzadzenia, dane w rejestrze sa niekompletne lub uszkodzone (...)".
Odinsalowanie i zmiana Slave/Master lub primary/secondary nic nie daje. Pod
Win ME CD dziala normalnie bez zadnych problemow. Jak rozwiazac ten problem?
Nie bardzo chce mi sie robic formata...