Re: monitory 19" i maly tekst

Autor: Araru (araru_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:49:01 MET

> Czy to normalne, ze w rozdzielczosci 1280 x 1024 maly tekst np. na stronie
> Wirtualnej Polski wydaje mi sie z lekka niewyrazny ?

Znam ten problem - kumpela ma to samo (ino na gorszym pudle)

Sprawdź jak z uziemieniem w gniazdkach, kup lepszy acar, podłącz monitor do
acara a ten do gniazdka z uziemieniem, odsuń od monitora wszelkie głośniki
telefony czy inne magnetyczne zakłucacze.......ale
To tez może nie pomagać - u mojej znajomej zawiniła......... pralka.
Tak to już niestety jest rewelacyjnie z naszymi sieciami elektrycznymi.
Sprawdź jak wpływają na jakość sprzęty domowe (mikrofala pralka czajnik itd)

Może to się wydawać śmieszne ale jak w swoim świetnym sprzęcie usłyszycie
przebicia z cdromu, dzwoniący telefon czy pralka niszczy wam obraz w pudle
zżdnie wam mina.