dokumentacja MO JetWay j-993AN poszukiwana

Autor: Robert (wingchun_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:51:01 MET

jak w temacie moze byc w formacie elektornicznym - niestety na stronie
producenta brak jakiegokolwiek supportu tego modelu ;( chodzi mi przede
wszystkim o ustawienia zworek i jumperow - obecnie mam tam cel 366 a
chcialbym cos mocniejszego wiem ze chipset obsluguje FSB 100 i 133 oraz
mnoznik x8 max tylko jak to poustawiac
jesli mozna prosic i dokumentacje na maila wingchun_at_alpha.net.pl ew ksero
odwidziecze sie :)prosze o kontakt na priv
A na marginesie co sadziecie o chipsecie VIA82C693A / 82C596B APOLLO Pro -
133MHz