Re: Pentium 2.4 - jaka plyta glowna?

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 12:57:25 MET

Użytkownik "Zavrat" <zavrat_at_poczta.onet.pl> napisał
> Jaka plyte glowna polecalibyscie oraz jaka pamiec do procesora Pentium 4
2.4
> GHz? Chodzi mi nie tylko o najlepsza wspolprace procek->plyta, ale rowniez
> sensowna cene motherboardu.

Ja mam z tym procem Asusa P4B533-E, szukaj nowszych Asusów, nie mam żadnych
problemów ze stabilnością, pakuję na PCI mnóstwo sprzętu i zawsze jest OK.
Plyty Asusa mają niezły monitoring pracy systemu, świetne instrukcje
obsługi, złącza są rewelacyjnie opisane, a support jest więcej niż idealny
(aktualizacje bios w razie jakichś baboli). Do mojej wyszedł nawet bios
obsługujący HT.
Nie oszczędzaj na fundamentach skoro masz dość dobry procesor.

adam