[DZIWNE]Jak to jest możliwe ???

Autor: Chris (krecik_at_student.uci.agh.edu.plNOSPAM)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 12:16:20 MET

Witam,
mam 2 dyski jeden Seageta 40 GB drugi IBM o tej samej pojemności, Celerona
na FCPGA i płycie z chipsetem VIA, ponad rok temu zrzuciłem sobie
kilkanaście albumów do mp3 bo nie chciało mi się ciągle szukać tych
płytek, mam tez kilka teledysków oglądałem to sobie i słuchałem do woli i
bez rzadnych problemów, ale ostatnio dzieją sie naprawde dziwne rzeczy:

1. w plikach mp3 pojawiały się trzaski, nawet kilku minutowe fragmenty
ciszy, ajk przeleciałem mp3 VBR fixem wyświetlił ze _każda_ ramka jest
zepsuta
2. w teledyskach pojawiaja sie "broken frames" chociaż wczesniej ich nie
było
3. sciągnołem sobie e-booka(spakowanego 2 razy zipem i rarem) sprawdzam
sume kontrolną zipa wszystko jest ok rozpakowuje zipa sprawdzam sume
kontrolna rar jest ok rozpakowuje rar wywala błędy, kopiuje pliki rar do
ineego katalogu rozpoakowuje sie bez problemu, chce wyswietlic pdf nie da
sie plik jest zwalony
4. uruchamiam kompa _nic_ nie robie czekam np. 15 minut, wszytsko jest ok,
ruszam myszką reboot
5. odpalam gierke, z najnowszymi patchami, gram 5 minut reboot
6. system operacyjny to winMe ze wszytskimi service packami i poprawkami
do wszytskich aplikacji

Co najdziwniejsze data ostatniej modyfikacji pliku jest sptrzed roku czyli
wtedy kiedy te pliki utworzyłem, sprawdziłem juz pamiec ram, procek, i
nic.
Dyski przeskanowałem scandiskiem z opcja gruntowny, norton disk doctorem,
toolsami do dyskow IBM i Seagate żadnych błedów, nawet jednego
skrzyzowanego pliku, bad sectora czy czegokolwiek. Poszedłem do kolegi
który przegrał sobie ode mnie teledyski u niego nie ma żadnych "broken
frames" genereuje sumy kontrolne moich i jego plikow sa identyczne
sprawdzam przy pomocy filecompare - pliki sa identyczne.

Do chipsetu sa zainstalowane najnowsze VIA service Pack 4in1,
zaktualizowałem BIOS płyty głównej, karty grafaicznej, wszytskie
sterowniki zmieniłem na te od producenta sprzetu i nic.

Jeżeli ktos wie co się dzieje to proszę o pomoc.

Pozdrawiam Chris