[OT] Karta do TVSAT

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 12:06:58 MET

Wiem, ze nie ta grupa, ale jaka?
Jaka mozecie mi polecic karte do odbioru TVSAT (kwota okolo 1000-1300 zl)?
Czy sa jakies programowe dekodery np Canal+ lub VizjaTV? Wiem, ze na sieci
kablowe sa, ale czy beda dzialac na TVSAT? Wiem, ze do niektorych kart mozna
dolaczyc modol, do ktorego wklada sie karte dekodujaca (taka od Vizji lub
Canal+). Czy warto zainteresowac sie tanszymi modelami (cena max 600 zl),
czy drozszymi? Bede uzywal tylko i wylacznie w windowsie (moze kiedys
internet z satki, wiec dobrze by bylo, jakby mialo taka obsluge, internetu
nie bede udostepniac).

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl