Re: Jaka grafa do 500zł?

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:10:44 MET

Użytkownik "pioded" <pioded_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić karte graficzną maksymalnie do 550 zł. Co polecacie za
taką
> cenę, zależy mi na dobrym wyjściu tv-out, dobrej wydajności tak aby czasem
> pograć.
> Proszę o pomoc
> Pozdrawiam

masz do wyboru: ATI
9100, 9000 Pro
lub Nvidia
GF3 Ti 200

ja polecalbym ci cos z ATI, wyjscie TV lepsze od Nvidi, poczytaj troche na
sieci o kartach 9100 i 9000 Pro i wybierz to co ci bardziej odpowiada. jesli
bedziesz decydowal sie na 9100 to znajdz jakis do 400 zl (mozna trafic
calkiem niezle) a pozostala kase przeznacz na zasilacz jesli masz jakiegos
codegena czy inny no name.

MaPia