Re: BSA - na jakiej zasadzie?

Autor: Grendel (podpucha_at_op.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 09:39:52 MET

On Mon, 10 Feb 2003 21:44:12 +0100, "Bartek Gliniecki"
<bgliniecki_at_box43.pl.WYTNIJ-TO> wrote:

>To zajmuja Ci maszyne. Policz wtedy co sie bardziej oplaca - udostepnienie
>zaszyfrowanego pliku czy oddanie im komputera.

ale oddadzą w ciągu 14 dni. Mojemu znajomemu podejrzanemu (całkiem
słusznie ;-))) o piractwo komputerowe na wielką skalę, wkroczyła
policja do domu (ale załatwili go jak AlCapone - weszli nie w sprawie
o piractwo, ale podejrzenia o paserswo). Zajęli mu komputer a, że była
to amiga, na dodatek z poukrywanymi dyskami, to nie tknąwszy go nawet,
oddali mu go po 2 tygodniach ;-)....

Grendel