ST380021A

Autor: Marek Defeciński (marekdef_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 09:00:52 MET

    Kupiłem taki dysk Seageata 80GB.
Włożyłem go jako master na drugim kablu i próbuję go sformatować używając
Partition Magic.
Niestety gdy formatuję pierwszą partycje o wielkości 8GB w połowie wyskakuje
Error#703 no i formatowanie się kończy,
to samo kiedy utworzoną partycję próbuje sformatować używając windowsowego
formatowania (z Win2k).
Zapomniałem napisać że próbuje sformatować to jako NTFS.
Będąc już lekko zdesperowany spróbowałem formatnąć to na Fat32 no i poszło.
sprawdziłem dysk scandiskiem,
nie ma żadnych błędów.
Ale chciałem mieć na tym win2k i to na NTFS-ie więc chcę to sformatować jako
NTFS a potem zamienić ten dysk na pierwszy kabel i master
i zainstalować windows.
Nie wiem myślicie że coś nie tak z tym dyskiem, może sprawdzić ten dysk
jakimś innym narzędziem (jakim?).

Mam płytę SOLTEK 65FVB jeśli to istotne. Obsługuje duże dyski bo mam 40GB
Seagate i dziala.