Re: Jaka różnica w dyskach ... ?

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 08:55:25 MET

Hi

Grzegorz wrote:
> A czy nie uważasz, że to dziwne, aby producent wypuszczał dwa róne dyski
> twarde o prawie identycznych parametrach?

Nie - jeden jest drozszy i wydajniejszy, drugi tanszy - troche
wolniejszy. Normalne.
nVidia tez wydaje GF4ti4200 i GF4ti4600, ktore roznia sie _jedynie_
taktowaniem... jedno jest drozsze i szybsze... drugie na odrwot ;)

> Jeszcze nie patrzyłem na te linki, ale wydaje mi sie, że musi tu być albo
> jakiś haczyk albo poza wspomnianym czasem dostępu są jeszcze inne równice,
> np 1 i 3 talerze itp

Haczykow zadnych nie ma - wszystkie dane sa na tacy.

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player