Re: Nie widać filmów :(

Autor: AaJk (aajk_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 06:06:26 MET

Użytkownik "motto" <motto77.nospam_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Już nie wiem, co jest grane, do GF zainstalowałem sterowniki 41.09 mam już
> ustawione klonowanie obrazu i praktycznie wszystko chodzi dobrze poza
dwoma
> drobiazgami, mianowicie na monitorze w okienku Bestplayer'a normalnie
> widoczny jest film, a na TV w tym miejscu jest czarno. Drugi problem jest
> taki, iż w TV ni widać gier d3d tylko jakieś pasy skaczą. Czy ktoś może mi
> powiedzieć co jest grane?? Problem próbowałem rozwiązać poprzez
> zaistalowanie TVTool i wydawało by się, iż wszytko działa dobrze, ale znów
> [...]

Co do ciemnosci na TV to ja ustawiam na klonowanie po czym prawym myszy na 2
ekran i ustaw jako domyslny Telewizor.... i bedzie odwrotnie, na Monitorze
bedzie tekst i czarnina a na TV fim i tekst. Nie znam sie na tym za bardzo
ja mam XFX G4 440SE, co do grania to nie mam pojecia )):
pozdrawiam
AaJk.