Re: cichy cooler

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 03:46:06 MET

> Mozecie pomoc wybrac jakis cichy pod S370 dla CEL2 800 mHz ?
> Ten z box'a juz strasznie wyyyyyyyyyyyyyyyje.

Titan D5TB puszczony na jakies 7V lub jakikolowiek inny cooler z
wentylatorem 80x80x25 (ewentualnie 92x92x25) i spowolniony - radiator moze
miec aluminiowy :-)

na cooler wydasz ze 35zl + na rezystor/opornik pare groszy (doslownie) -
dlatego ja bym radzil kupic komplet od 33 Ohm poprzez 47, 68, 82 gdzies do
100 najlepiej zeby byly 2W albo 3W (za te 5 szt zaplacisz kolo zlotowki
zawsze to taniej niz FanMate) - wstawiasz (wlutowujesz) wybrany opornik w
czerwony przewod i bedzie OK

jakbys kupil Titana to od razu zdejmij grilla (ta metalowa oslonka) i mozesz
dac miedzy radiator a wentylator podkladki gumowe (wyciete np z detki od
roweru)

> A moze jest gdzies w internecie jakas strona o coolerach ?

jest IMHO jedna z lepszych http://www.frostytech.com/ (zakladka heatsinks)
inna fajna http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
i szereg innych styka wpisac w wyszukiwarce "cooler/coolers review"

pozdrawiam