Win2K + Linux + Win98

Autor: Heniek (henieq_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 02:33:37 MET

Witam!

Mam Win2K zainstalowanego na partycji C (NTFS) oraz Linuxa (Mandrake).
Korzystam z bootmanagera LILO. Potrzebuje zainstalowac do tego Win98. Czy
bez "ruszania" Win2k i Linuxa bede mogl jakos doinstalowac Win98 tak, zeby
pojawial mi sie bootmanager (dowolny: LILO, Windowsowy czy zewnetrzny) z
mozliwoscia wyboru jednego z tych trzech systemow? Bardzo prosze o rade.
Zalezy mi na poprawnym przeprowadzeniu tego zabiegu bez utraty danych. Z
gory dzieki.

Pozdrawiam
Heniek